Първоначално публикувано от Versace
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Страно чукане(пукане) отпред, вляво 156
Collapse
X
-
Както ти казах, гледай нещо по закрепването на амортисьора, или нещата по него....болта между вилицата и аморт понякога може да изглежда измамно стегнат, а всъщност да не е....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Е не може да го разберем и не може. Съмняваме се в амортисьор и в лагер-главината.
Според Вас възможно ли е и ако е тя каква марка лагер-главина да си взема?
в axm-auto.com има от 170,230 и 250лв, писледните две са съответно Breda и FiatLast edited by Versace; d.m.y г., 10:27.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
А рейката гледахте ли я? Да не се е разбила втулката и от там да причуква?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
откачих накрайника, за да я елеминираме рейката
Пукането се усеща по амортисьора и пружината, но като натисна с крак гумата навътре се чува същия звук, като звука който издава полуската, където влиза в главината. Луфт, който си го има, понеже в завой разстоянието се увеличаваLast edited by Versace; d.m.y г., 15:45.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Ти на сервиз ходи ли? Тези проблеми лесно се виждат на подемник или с обикновен крик. Трябва ти една дълга щанга и ако знаеш къде да напънеш/натиснеш с нея ще го разбереш от къде пука много бързо и лесно. Не чакай на форума. Няма да ти се реши проблема тук.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment